Συνδεθείτε με την ηλεκτρονική κοινότητα του σχολείου μας:





Υπενθύμιση στοιχείων εισόδου Ανάκτηση στοιχείων εισόδου
Εγγραφή Εγγραφή
Ιούν 2019 Ιούλ 2019 Αύγ 2019
Δε Τρ Τε Πέ Πα Σα Κυ
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
Δεν υπάρχουν προγραμματισμένα γεγονότα για τις επόμενες ημέρες.
Πλήρες Ημερολόγιο

Είμαστε... Κοινωνικοί!

Facebook Twitter Reader
Αύξηση Μεγέθους Γραμματοσειράς Μείωση Μεγέθους Γραμματοσειράς Επαναφορά Κανονικού Μεγέθους Γραμματοσειράς
Συχνές Ερωτήσεις

Συχνές Ερωτήσεις

Στη σελίδα αυτή, μπορείτε να βρείτε απαντήσεις σε συχνές απορίες που εκφράζονται σχετικά με διάφορα θέματα του σχολείου.



Συχνές Ερωτήσεις για Εκπαιδευτικά Θέματα PDF Εκτύπωση E-mail

Στη σελίδα αυτή, μπορείτε να βρείτε απαντήσεις σε συχνές απορίες που εκφράζονται σχετικά με εκπαιδευτικά θέματα. Μπορείτε να πατήσετε πάνω σε κάποια από αυτές για να δείτε την απάντηση. Αν έχετε επιπλέον ερωτήσεις, μπορείτε να τις διατυπώσετε στη φόρμα επικοινωνίας μας και θα σας απαντήσουμε αμέσως.

Ποιο είναι το ωράριο λειτουργίας του σχολείου σας;

Καθημερινά το σχολείο λειτουργεί 8:30-16:45.

Συγκεκριμένα, το πρόγραμμα του σχολείου μας χωρίζεται σε δύο ζώνες:

  • Τη διευρυμένη πρωινή ζώνη που είναι υποχρεωτική για όλα τα παιδιά και διαρκεί από τις 8:30 έως τις 14:10 για το Νηπιαγωγείο και το Δημοτικό και έως τις 14:45 για το Γυμνάσιο και το Λύκειο.
  • Την απογευματινή ζώνη που είναι προαιρετική και στην οποία γίνεται η μελέτη και οι άλλες απογευματινές δραστηριότητες. Κάθε οικογένεια μπορεί να διαμορφώσει το πρόγραμμα του παιδιού σύμφωνα με τα ενδιαφέροντά του.

Δείτε επίσης:

Τι διαφορετικό έχει το βασικό πρόγραμμά σας από αυτό άλλων σχολείων;

Το βασικό πρόγραμμα του σχολείου μας είναι ενισχυμένο και ποσοτικά και ποιοτικά. 

Συγκεκριμένα, παράλληλα με το βασικό πρόγραμμα που προβλέπεται από το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο, ειδικευμένοι εκπαιδευτικοί αντίστοιχων ειδικοτήτων αναλαμβάνουν:

  • Στο Νηπιαγωγείο:
    • την αγγλική γλώσσα (5 ώρες την εβδομάδα)
    • την κινητική αγωγή και την κολύμβηση (3 ώρες την εβδομάδα)
    • τη μουσική (1 ώρα την εβδομάδα)
    • τη θεατρική αγωγή (1 ώρα την εβδομάδα)
    • τα καλλιτεχνικά (1 ώρα την εβδομάδα)

    (Δείτε επίσης το πρωινό διευρυμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα Νηπιαγωγείου)

  • Στο Δημοτικό:
    • την αγγλική γλώσσα (5 ώρες την εβδομάδα)
    • την κινητική αγωγή (2 ώρες την εβδομάδα)
    • την πληροφορική (1 ώρα την εβδομάδα από Α' και 2 ώρες την εβδομάδα από Δ' Δημοτικού)
    • τη θεατρική αγωγή (1 ώρα την εβδομάδα)
    • τη μουσική (1 ώρα την εβδομάδα)
    • τα καλλιτεχνικά (1 ώρα την εβδομάδα)
    • τα γαλλικά ή τα γερμανικά (2 ώρες την εβδομάδα από Δ' Δημοτικού)

    (Δείτε επίσης το πρωινό διευρυμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα Δημοτικού)

  • Στο Γυμνάσιο και το Λύκειο:
    • την αγγλική γλώσσα (5 ώρες την εβδομάδα)
    • τα γαλλικά ή τα γερμανικά (2 ώρες την εβδομάδα)
    • τα φροντιστηριακά μαθήματα προετοιμασίας για τις πανελλήνιες εξετάσεις στο Λύκειο (6 - 9 ώρες την εβδομάδα)

    (Δείτε επίσης το πρωινό διευρυμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα Γυμνασίου και Λυκείου)

Ποιες επιπλέον δραστηριότητες επιλογής υπάρχουν στο πρόγραμμα;

Υπάρχουν γνωστικές, αθλητικές, καλλιτεχνικές, δημιουργικές και καλοκαιρινές δραστηριότητες.

Η προσπάθεια του σχολείου μας είναι να καλύπτει όσο γίνεται περισσότερα διδακτικά αντικείμενα στο βασικό πρόγραμμα. Παρόλα αυτά, υπάρχουν τμήματα για μια πληθώρα δραστηριοτήτων που μπορεί να επιλέξει η οικογένεια, εφόσον επιθυμεί:

  • Γνωστικές Δραστηριότητες
    • Δημιουργικές Δραστηριότητες Νηπιαγωγείου
    • Απογευματινή Μελέτη Δημοτικού και Γυμνασίου
    • Φροντιστηριακά Μαθήματα Λυκείου
  • Αθλητικές Δραστηριότητες
    • Κολύμβηση
    • Ποδόσφαιρο
    • Μπάσκετ
    • Τένις
    • Tae-Kwon-Do
  • Καλλιτεχνικές Δραστηριότητες
    • Μπαλέτο
    • Πιάνο
    • Κιθάρα
    • Θεατρικό Παιχνίδι
  • Δημιουργικές Δραστηριότητες
    • Σκάκι
    • Ρομποτική
  • Καλοκαιρινές Δραστηριότητες
    • Καλοκαιρινό Camp

Δείτε επίσης:

Σε ποια αντικείμενα το παιδί θα πάρει πιστοποιήσεις από το σχολείο;

Στις ξένες γλώσσες, στην πληροφορική και σε όποια αθλήματα υπάρχει κάποια μορφή πιστοποίησης (π.χ. ζώνες στο Tae-Kwon-Do)

Το σχολείο μας συμμετέχει σε διαγωνισμούς ανεξάρτητων φορέων που παρέχουν πιστοποιήσεις που στο μέλλον θα φανούν χρήσιμες στους μαθητές μας. Συγκεκριμένα:

  • Αγγλική Γλώσσα: τα παιδιά συμμετέχουν σε εξετάσεις του Πανεπιστημίου του Cambridge ήδη από την Δ' Δημοτικού. Στη Β' Γυμνασίου δίνουν το πρώτο επίσημο δίπλωμα του πανεπιστημίου, το FCE (Lower) ενώ στην Α' Λυκείου είναι σε θέση να δώσουν εξετάσεις για το Proficiency. 
  • Γαλλική Γλώσσα: τα παιδιά στη Γ' Γυμνασίου είναι σε θέση να δώσουν εξετάσεις για την πρώτη επίσημη πιστοποίηση του γαλλικού ινστιτούτου (DELF).
  • Γερμανική Γλώσσα: τα παιδιά στη Γ' Γυμνασίου είναι σε θέση να δώσουν εξετάσεις για το MittelStufe.
  • Πληροφορική: τα παιδιά στο τέλος του Δημοτικού είναι σε θέση να δώσουν εξετάσεις για το δίπλωμα ECDL e-kids.

Δείτε επίσης:

Γίνονται εκπαιδευτικές επισκέψεις;

Ναι, εκπαιδευτικές επισκέψεις γίνονται τουλάχιστον μια φορά το μήνα.

Οι εκπαιδευτικές επισκέψεις είναι αναπόσπαστο κομμάτι της σχολικής ζωής και συμβάλλουν στη διεύρυνση των οριζόντων των παιδιών. Πολύ συχνά, μια καλά οργανωμένη εκπαιδευτική επίσκεψη έχει μεγαλύτερη αξία από πολλές ώρες μάθημα. Βέβαια, για να είναι πετυχημένη μια επίσκεψη πρέπει να έχει επιλεγεί προσεκτικά, να έχει καταρτιστεί πρόγραμμα, να έχει προετοιμαστεί με τα παιδιά.

Αυτός είναι ο λόγος που καταρτίζουμε πρόγραμμα εκπαιδευτικών επισκέψεων δύο φορές τον χρόνο: το Σεπτέμβριο και τον Ιανουάριο. Οι εκπαιδευτικοί έχουν, με αυτό τον τρόπο, τον χρόνο να προετοιμάσουν την επίσκεψη μέσα στην τάξη. Παράλληλα, υπάρχει κατάσταση με επιλέξιμες επισκέψεις για κάθε τάξη, ώστε να υπάρχει συνάφεια με το διδακτικό της αντικείμενο. Κάθε τάξη πηγαίνει κατά μέσο όρο μια εκπαιδευτική επίσκεψη κάθε μήνα.

Δείτε επίσης:

Γίνονται εκδηλώσεις στις οποίες τα παιδιά μπορούν να παίρνουν πρωτοβουλίες; Πώς ενισχύεται η ομαδική εργασία;

Εκδηλώσεις πέραν του στενού πλαισίου του μαθήματος γίνονται συνεχώς και, μέσα από αυτές, ο δάσκαλος προσπαθεί να ενισχύσει την εργασία σε ομάδες.

Όλοι εμείς, οι άνθρωποι του ΠΑΛΛΑΔΙΟΥ, πιστεύουμε ότι ο ρόλος του σχολείου δεν περιορίζεται στο να δώσει στα παιδιά γνώσεις πάνω σε συγκεκριμένα αντικείμενα του προγράμματος σπουδών, αλλά επεκτείνεται στο να διευρύνει τους ορίζοντες των μαθητών, να τους μάθει να λειτουργούν ομαδικά, να βάζουν συγκεκριμένους στόχους και να συνεργάζονται ώστε να τους πετύχουν.

Μέσα στην καθημερινότητα της τάξης, είναι πολύ σημαντικό τα παιδιά να έχουν την ευκαιρία να δουλέψουν σε ομάδες, κάτι που είναι εφικτό μέσα στα πλαίσια της καθημερινής Ανάπτυξης Διαθεματικών Δραστηριοτήτων στο Νηπιαγωγείο, της Ευέλικτης Ζώνης στο Δημοτικό, και των Εκπαιδευτικών Δράσεων του Γυμνασίου και του Λυκείου. 

Παράλληλα, εκδηλώσεις όπως το καθιερωμένο χριστουγεννιάτικο φιλανθρωπικό Bazaar, οι γιορτές με την αφορμή σημαντικών επετείων κ.α. αποκτούν ιδιαίτερη σημασία στη σχολική ζωή. Τα μεγαλύτερα παιδιά συμμετέχουν σε συναυλίες και θεατρικές παραστάσεις, πολλές φορές με δική τους πρωτοβουλία και οργάνωση.

Τα παιδιά που πηγαίνουν στο σχολείο σας, χρειάζονται φροντιστήριο σε βασικά μαθήματα, σε οποιαδήποτε ξένη γλώσσα ή μαθήματα του διευρυμένου προγράμματος;

Όχι, δεν χρειάζονται

Το φροντιστήριο στα μαθήματα του σχολείου, ιδιαίτερα στις μικρές ηλικίες, τις περισσότερες φορές λειτουργεί αρνητικά, καθώς προσθέτει πολύ φόρτο και κούραση, με αντάλλαγμα συγκριτικά ελάχιστη βελτίωση επιδόσεων (προφανής εξαίρεση στον κανόνα αυτό, όταν υπάρχει κάποια μαθησιακή δυσκολία που διαπιστωμένα χρειάζεται ατομική αντιμετώπιση και αυτό πρέπει να γίνεται πάντα με μέτρο και με συνεννόηση με το ψυχοπαιδαγωγικό τμήμα του σχολείου). 

Επίσης, το σχολείο μας αναλαμβάνει υπεύθυνα τις ξένες γλώσσες, αλλά και όλα τα υπόλοιπα μαθήματα του προγράμματός του, όπως την πληροφορική, σ' ένα επίπεδο σπουδών υψηλών απαιτήσεων και με τόσο εντατικούς στόχους που να μπορεί να εξαλείψει την ανάγκη ύπαρξης εξωτερικής υποστήριξης για τον μέσο μαθητή. Συγκεκριμένα, τα παιδιά ξεκινούν στο βασικό πρόγραμμα:

  • την αγγλική γλώσσα καθημερινά από την Α' Δημοτικού και τους δίνεται η δυνατότητα να συμμετέχουν σε εξετάσεις του Πανεπιστημίου του Cambridge ήδη από την Δ' Δημοτικού. Στη Β' Γυμνασίου δίνουν το πρώτο επίσημο δίπλωμα του πανεπιστημίου, το FCE (Lower) ενώστην Α' Λυκείου είναι σε θέση να δώσουν εξετάσεις για το Proficiency. 
  • τη γαλλική ή τη γερμανική γλώσσα δύο φορές την εβδομάδα από τη Δ' Δημοτικού και τρεις φορές από την Α' Γυμνασίου. Στη Γ' Γυμνασίου είναι σε θέση να δώσουν εξετάσεις για το πρώτο δίπλωμα κάθε γλώσσας.
  • την πληροφορική από την Α' Δημοτικού με μία φορά την εβδομάδα και από τη Δ' Δημοτικού με δύο φορές την εβδομάδα, ώστε στο τέλος του Δημοτικού να είναι σε θέση να δώσουν εξετάσεις για το δίπλωμα e-kids.

Τέλος, πολύ σημαντική θεωρούμε τη λειτουργία φροντιστηριακών τμημάτων στο Λύκειο. Τα μαθήματα αυτά, δεν έχουν ως αντικείμενο την προετοιμασία των παιδιών στην ύλη της τάξης τους, αλλά την φροντιστηριακού επιπέδου προετοιμασία σε βασικά μαθήματα των Πανελλαδικών Εξετάσεων, ανάλογα με την κατεύθυνση που έχει επιλέξει κάθε παιδί. Τα μαθήματα χωρίζονται σε κλάδους που διδάσκονται από εξειδικευμένους καθηγητές. Στόχος είναι τα παιδιά να απαλλαγούν από το άγχος του απογευματινού φροντιστηρίου και να γνωρίζουν ότι το σχολείο τους παρέχει μια αξιόπιστη λύση για την προετοιμασία τους.

Περισσότερα μπορείτε να δείτε:

Αναπτύσσετε εκπαιδευτικό υλικό; Τι εξοπλισμό χρησιμοποιείτε στην εκπαιδευτική διαδικασία;

Ναι, οι εκπαιδευτικοί μας σε κάθε μάθημα φτιάχνουν και αντίστοιχο εκπαιδευτικό υλικό που χρησιμοποιείται για να το υποστηρίξει.

Στόχος μας δεν είναι να αντικαταστήσουμε το σχολικό βιβλίο, αλλά να το συμπληρώσουμε στα σημεία που κρίνουμε ότι απαιτείται και να δώσουμε έμφαση σε δύσκολες έννοιες.

Το εκπαιδευτικό υλικό που αναπτύσσουμε στο σχολείο είναι τόσο σε έντυπη όσο και σε ηλεκτρονική μορφή. Η τελευταία υποστηρίζεται από τους διαδραστικούς πίνακες, που το σχολείο μας έχει σε κάθε αίθουσα το Νηπιαγωγείου, του Δημοτικού, του Γυμνασίου και του Λυκείου. Οι τελευταίοι, χρησιμοποιούνται ως οργανικό μέρος του μαθήματος και όχι ως συμπληρωματικό.

Οι διαδραστικοί πίνακες, ο μαθητικός υπολογιστής και η συνεχής σύνδεση στο Διαδίκτυο  δίνουν τη δυνατότητα στο δάσκαλο να ανοίξει, μέσα στην τάξη, ένα παράθυρο στον κόσμο και βοηθά τα παιδιά να δουν πτυχές της γνώσης που παλαιότερα δεν μπορούσαν να προσεγγίσουν μέσα από το σχολικό βιβλίο.

Τέλος, ο δικτυακός μας τόπος φιλοξενεί μια ενεργή εκπαιδευτική κοινότητα, όπου δάσκαλοι και μαθητές μοιράζονται σημειώσεις, μιλούν ηλεκτρονικά, κάνουν online διαγωνίσματα.

Υπάρχουν δραστηριότητες για τους γονείς;

Φυσικά! Πιστεύουμε σε ένα σχολείο ανοιχτό στην οικογένεια, σε έναν χώρο δραστηριοποίησης μικρών και μεγάλων και όχι απομακρυσμένο από τη ζωή των γονέων.

Οι πρωτοβουλίες που παίρνουμε ως εκπαιδευτικοί είναι τέτοιες ώστε να έχουν τη δυνατότητα και οι γονείς να απολαύσουν πτυχές της σχολικής ζωής. Εκδρομές, αθλητικές ημερίδες, φιλανθρωπικά bazaar είναι ορισμένες από τις εκδηλώσεις που οι γονείς καλούνται να συμμετάσχουν μαζί με τα παιδιά και τους εκπαιδευτικούς.

Ποιες είναι οι μέθοδοι αξιολόγησης της προόδου των παιδιών;

Η αξιολόγηση της προόδου των παιδιών είναι πολυεπίπεδη.

Ο βαθμός είναι μια μονοδιάστατη αποτύπωση της προσπάθειας ενός μαθητή υπό κάποιες δεδομένες συνθήκες. Παρόλα αυτά, η εικόνα του παιδιού μέσα στο σχολείο έχει πολλές πτυχές και ένας έμπειρος εκπαιδευτικός πρέπει να μπορεί να τις αξιολογεί όλες, ώστε να βοηθά το παιδί και την οικογένεια να επιτυγχάνουν τους στόχους τους.

Επομένως, στο ΠΑΛΛΑΔΙΟ, η επικοινωνία οικογένειας και σχολείου δεν κρύβεται πίσω από μια απλή βαθμολογία. Οι επαφές με την οικογένεια είναι τακτικές και περιλαμβάνουν πληροφορίες και αποτύπωση της σωματικής, την κοινωνικής, της συναισθηματικής κατάστασης του παιδιού. Για κάθε παιδί ξεχωριστά, μπαίνουν επιτεύξιμοι στόχοι τους οποίους προσπαθούμε σιγά-σιγά να κατακτήσουμε και η αξιολόγηση γίνεται βάσει αυτής της πορείας.

EndFAQ


 
Συχνές Ερωτήσεις για την Οργάνωση της Σχολικής Ζωής PDF Εκτύπωση E-mail

Στη σελίδα αυτή, μπορείτε να βρείτε απαντήσεις σε συχνές απορίες που εκφράζονται σχετικά με την οργάνωση της σχολικής ζωής. Μπορείτε να πατήσετε πάνω σε κάποια από αυτές για να δείτε την απάντηση. Αν έχετε επιπλέον ερωτήσεις, μπορείτε να τις διατυπώσετε στη φόρμα επικοινωνίας μας και θα σας απαντήσουμε αμέσως.

Ποιες ημερομηνίες είναι ανοιχτό το σχολείο;

Το σχολείο είναι ανοιχτό καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου: τις ημέρες που γίνονται τα μαθήματα, σε εκπαιδευτικές αργίες, το μεγαλύτερο μέρος του καλοκαιριού. Δεν υπάρχουν προγράμματα για τα παιδιά μόνο κατά τον Αύγουστο.

Αναλυτικότερα, το σχολείο, εκτός από τις ημέρες που γίνονται τα μαθήματα σε όλα τα σχολεία της χώρας (11/9 έως 15/6), λειτουργεί και στις παρακάτω περιπτώσεις:

  1. Σε όλες τις εκπαιδευτικές αργίες λειτουργούν τμήματα φύλαξης ώστε οι εργαζόμενοι γονείς να μην χρειάζεται να αλλάζουν τον καθημερινό προγραμματισμό τους. Έτσι, τμήματα φύλαξης όπου τα παιδιά περνούν το χρόνο τους ευχάριστα και δημιουργικά, λειτουργούν κατά τη διάρκεια των διακοπών των Χριστουγέννων, του Πάσχα, στις 30/1 (γιορτή των Τριών Ιεραρχών), στις 17/11 (επέτειος Πολυτεχνείου), σε ημερομηνίες που δεν γίνονται μαθήματα λόγω εκλογών κλπ.
  2. Από τις 16/06 έως τις 31/7 διοργανώνεται το πρόγραμμα του καλοκαιρινού “Camp”, το οποίο:
    • Γίνεται στις εγκαταστάσεις του σχολείου μας.
    • Περιλαμβάνει καθημερινά πολλές και ενδιαφέρουσες δημιουργικές δραστηριότητες για τα παιδιά (αθλητικές, καλλιτεχνικές, εκπαιδευτικές).
    • Σχεδιάζεται από το εκπαιδευτικό προσωπικό του σχολείου μας και εκτελείται επίσης από τους ανθρώπους του σχολείου μας (προπονητές, καθηγητές πληροφορικής και αισθητικής αγωγής κλπ.).
    • Χωρίζεται σε τρεις περιόδους των δύο εβδομάδων, ώστε να διευκολύνει τον προγραμματισμό των οικογενειών που το επιλέγουν.

Δείτε επίσης:

Πρόγραμμα καλοκαιρινού Camp

Πότε τρώνε τα παιδιά που παραμένουν στο σχολείο στην απογευματινή ζώνη;

Ανάλογα με τη δραστηριότητα που ακολουθούν, τα παιδιά τρώνε:

  • Αμέσως μετά το σχόλασμα (14:10) τις ημέρες που έχουν μελέτη ή κάποια άλλη δραστηριότητα που δεν περιλαμβάνει σωματική άσκηση.
  • Εφόσον συμμετέχουν σε κάποια αθλητική δραστηριότητα (κολύμβηση, ποδόσφαιρο, μπάσκετ, μπαλέτο, Tae Kwon Do κλπ.), αμέσως μετά το τέλος της (15:00).

Το σχολικό περνάει από το σπίτι ή από συγκεκριμένες στάσεις; Πώς ελέγχετε τη λειτουργία των σχολικών;

Το σχολικό περνάει μπροστά από το κάθε σπίτι.

Τα δρομολόγια γίνονται με τα σχολικά λεωφορεία του σχολείου μας τα οποία περνούν από κάθε σπίτι. Δεν εφαρμόζουμε το σύστημα της παραλαβής και παράδοσης των μαθητών μας από συγκεκριμένες στάσεις ανά περιοχή, διότι δεν είναι ασφαλές για τα παιδιά και επιβαρύνει τους γονείς..

Σημειώνουμε εδώ ότι τα πληρώματα των σχολικών λεωφορείων (οδηγοί και συνοδοί) είναι πεπειραμένα και εξοικειωμένα με τους κανόνες ασφαλείας που καθορίζει το Γραφείο Κίνησης του σχολείου. Προφανώς, ανά πάσα στιγμή οι γονείς έχουν τη δυνατότητα να καλέσουν το υπηρεσιακό τηλέφωνο της συνοδού που βρίσκεται στο σχολικό του παιδιού τους. Ταυτόχρονα, όλα τα σχολικά είναι συνδεδεμένα με το κεντρικό σύστημα διαχείρισης στόλου του σχολείου μας, ώστε να ελέγχονται παράμετροι της λειτουργίας τους: οι διαδρομές που ακολουθούν, η τήρηση των ορίων ταχύτητας, η θέση στην οποία βρίσκονται ανά πάσα στιγμή κλπ.

Τέλος, όταν τα παιδιά μεταφέρονται στο σπίτι τους, η συνοδός ελέγχει ότι τα υποδέχεται είτε ένας από τους δύο γονείς είτε άτομο το οποίο έχουν οι ίδιοι δηλώσει στο σχολείο ότι μπορεί να παραλαμβάνει τα παιδιά.

Πώς επιλέγετε το διδακτικό σας προσωπικό; Τι εμπειρία έχει το σχολείο;

Κάθε εκπαιδευτικός επιλέγεται με βάση την εμπειρία του, την επάρκεια των γνώσεών του και τη δυνατότητα προσαρμογής στο δυναμικό και απαιτητικό περιβάλλον του σχολείου μας.

Στην πράξη, μας ενδιαφέρει οι εκπαιδευτικοί κάθε ειδικότητας να έχει δοκιμαστεί κοντά μας προτού αναλάβει τμήματα ή ώρες του πρωινού υποχρεωτικού προγράμματος.

Εκτός από τις διαδικασίες επιλογής και προετοιμασίας των δασκάλων και καθηγητών του σχολείου μας, το τμήμα ανθρώπινου δυναμικού κάθε χρόνο καταρτίζει προγράμματα επιμόρφωσης για ένα ευρύ φάσμα δεξιοτήτων και γνώσεων που πρέπει να έχουμε όλοι εμείς, οι σύγχρονοι εκπαιδευτικοί: εφαρμογές σύγχρονων τεχνικών διδασκαλίας, εφαρμογές Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνίας (ΤΠΕ) στην εκπαίδευση, αντιμετώπιση μαθητών με μαθησιακές δυσκολίες κλπ.

Ακούμε από φιλικές οικογένειες ότι τα παιδιά τους αναγκάζονται από μικρή ηλικία να διαβάζουν πολλές ώρες. Ισχύει αυτό και στο σχολείο σας;

Όχι, εφόσον η μελέτη των παιδιών στο σπίτι είναι σωστά οργανωμένη.

Οι μαθητές των μικρότερων τάξεων του Δημοτικού τελειώνουν τις εργασίες τους σε μια περίπου ώρα. Είναι αυτονόητο πως μεγάλο ρόλο σε αυτό παίζει και ο ρυθμός διαβάσματος κάθε παιδιού. Πράγματι, υπάρχουν παιδιά με γρήγορο ρυθμό διαβάσματος και αφομοίωσης των αντικειμένων, που τελειώνουν συχνά σε λιγότερο από μία ώρα. Αντιστοίχως, υπάρχουν παιδιά που για να μελετήσουν ποιοτικά χρειάζονται περισσότερο χρόνο, ο οποίος όμως δεν προσεγγίζει τα όσα υπερβολικά ακούγονται.

Στις μεγαλύτερες τάξεις, όπου διευρύνονται τα εκπαιδευτικά αντικείμενα που αντιμετωπίζουν τα παιδιά, αυξάνεται ο χρόνος διαβάσματος. Εφόσον τα παιδιά μάθουν από τα πρώτα τους σχολικά βήματα να διαβάζουν οργανωμένα, θα μεγιστοποιήσουν την απόδοσή τους και θα ελαχιστοποιήσουν το χρόνο μελέτης τους.

Η μελέτη των μαθημάτων της επόμενης ημέρας επιβαρύνει την καθημερινότητα πολλών οικογενειών. Γι’ αυτό το λόγο δίνουμε μεγάλη βαρύτητα στο σχεδιασμό και στη λειτουργία των απογευματινών τμημάτων μελέτης του σχολείου μας. Ο τρόπος δουλειάς μας είναι ο εξής:

  • Τα παιδιά που παραμένουν, αμέσως μετά το σχόλασμα τρώνε και μετά από κάποιο χρονικό διάστημα που έχουν τους βοηθάει να ξεκουραστούν, εντάσσονται στα τμήματα μελέτης.
  • Σε κάθε τμήμα βρίσκεται ένας εκπαιδευτικός που συνεργάζεται άμεσα με τον πρωινό δάσκαλο και γνωρίζει τα καθήκοντα της ημέρας, αλλά και τις ιδιαιτερότητες κάθε παιδιού.
  • Στόχος μας είναι τα παιδιά να τελειώνουν όλα τα μαθήματα της επόμενης ημέρας, έτσι ώστε όταν γυρνούν σπίτι να έχουν ποιοτικό χρόνο για ξεκούραση, παιχνίδι και δραστηριότητες με τους γονείς τους.

Υπάρχει παιδοψυχολόγος στο σχολείο;

Ναι, υπάρχει παιδοψυχολόγος, που αποτελεί μέλος του σχολείου μας εδώ και αρκετά χρόνια, έχοντας τις γνώσεις και την εμπειρία να υποστηρίζει αποτελεσματικά το έργο μας.

Ο ρόλος της παιδοψυχολόγου στο σχολείο είναι πολυσύνθετος:

  • Παρακολουθεί την πορεία των παιδιών ώστε να έχει ξεκάθαρη εικόνα για την εξέλιξή τους.
  • Υποστηρίζει το διδακτικό προσωπικό δίνοντάς του συμβουλές για την αντιμετώπιση παιδιών με μαθησιακές δυσκολίες ή προβλήματα συμπεριφοράς.
  • Συναντά τους γονείς των παιδιών όποτε αυτοί το ζητήσουν ή όταν θεωρήσουμε ότι πρέπει να αναπτύξουμε και αυτό το επίπεδο συνεργασίας για να δουλέψουμε αποτελεσματικά με το παιδί.
  • Αποτελεί τον ομιλητή σε διαλέξεις και συζητήσεις με τους γονείς και τους εκπαιδευτικούς.

Υπάρχει ασφάλεια στα διαλείμματα και στους χώρους του σχολείου γενικά;

Ναι, διότι τα διαλείμματα γίνονται στους ασφαλείς και ελεγχόμενους χώρους του σχολείου μας, ενώ όλο το διδακτικό προσωπικό συμμετέχει στην επιτήρηση.

Στα διαλείμματα όλοι οι εκπαιδευτικοί βρίσκονται μαζί με τα παιδιά στην αυλή. Επεμβαίνουν όταν χρειάζεται, συμμετέχουν στο παιχνίδι των παιδιών και κάποιες φορές το οργανώνουν, ενώ σε καμία περίπτωση δεν τα αφήνουν μόνα τους.

Γενικότερη αρχή για τη λειτουργία μας, είναι ότι τα παιδιά δεν κινούνται ανεξέλεγκτα στους χώρους του σχολείου. Τις ώρες των μαθημάτων βρίσκονται με τους δασκάλους τους, στις αλλαγές ωρών (όταν χρειάζεται να αλλάξουν αίθουσα) συνοδεύονται από το δάσκαλο με τον οποίο θα κάνουν το μάθημα, στα διαλείμματα βρίσκονται με όλο το εκπαιδευτικό προσωπικό του σχολείου, ενώ τα μικρότερα παιδιά (Νηπιαγωγείο, Α’ Δημοτικού) έχουν βοήθεια όταν πηγαίνουν τουαλέτα.

Ποια είναι τα κριτήρια επιλογής των μαθητών;

Στο Νηπιαγωγείο και στο Δημοτικό, τα παιδιά των μικρών ηλικιών δεν υποβάλλονται σε διαδικασίες κληρώσεων και, πολύ περισσότερο, εξετάσεων.

Το σχολείο μας έχει συγκεκριμένες και σχετικά περιορισμένες θέσεις για τους μαθητές που επιθυμούν να εγγραφούν. Αυτό οφείλεται στην εκπαιδευτική φιλοσοφία που έχουμε επιλέξει, βασικό κομμάτι της οποίας είναι πως το σχολείο αποτελεί μία μεγάλη οικογένεια για τα παιδιά, οπότε δεν πρέπει να είναι αχανές.

Οι θέσεις των τμημάτων καλύπτονται με σειρά προτεραιότητας και όταν εξαντληθούν σταματούν οι εγγραφές, οπότε δε δημιουργούνται παραπάνω τμήματα και δεν εγγράφονται παραπάνω μαθητές σε σχέση με το σχεδιασμό μας.

Στην περίπτωση που κάποιος μαθητής θελήσει να έρθει στο σχολείο μας σε κάποια τάξη του Γυμνασίου ή του Λυκείου, γίνεται αξιολόγηση της αίτησής του. Πρωτεύον σε μία τέτοια περίπτωση είναι ο νέος μαθητής ή η μαθήτρια να μπορεί να ενταχθεί στην τάξη του σχολείου μας. Εφόσον δε μπορεί να ακολουθήσει το επίπεδο δουλειάς, τότε είναι προς όφελος και του ίδιου του παιδιού να μην εγγραφεί στο σχολείο μας.

Θέλουμε να τονίσουμε ότι το περιβάλλον του ΠΑΛΛΑΔΙΟΥ δεν είναι καταπιεστικό ούτε απευθύνεται σε μία «ελίτ» μαθητών. Είναι όμως ένα περιβάλλον στο οποίο κάθε μαθητής ή μαθήτρια βρίσκει τις κατάλληλες συνθήκες ώστε να αναπτύξει τις γνώσεις, τις δεξιότητες και την προσωπικότητά του.

Με ποιον τρόπο ενημερώνονται οι γονείς και πόσο συχνά για την εικόνα του παιδιού;

Εμείς οι εκπαιδευτικοί πρέπει να λαμβάνουμε πάντα υπόψη μας ότι η σχολική ζωή στηρίζεται σε τρεις άξονες: παιδί, σχολείο, οικογένεια. Οι οικογένειες των παιδιών πρέπει να βρίσκονται κοντά στο σχολείο, να έχουν μία πλήρη και ενημερωμένη εικόνα για τη σχολική ζωή του παιδιού τους. Αυτό γίνεται με τους εξής τρόπους:

  1. Κάθε μήνα γίνονται συγκεντρώσεις γονέων για όλες τις βαθμίδες του σχολείου μας: για το Νηπιαγωγείο, το Δημοτικό της Νέας Σμύρνης και της Βάρης και φυσικά για το Γυμνάσιο και το Λύκειο. Κατά τη διάρκεια των συναντήσεων οι γονείς των παιδιών μιλούν κατ’ ιδίαν με κάθε εκπαιδευτικό του παιδιού τους, ενημερώνονται πολύπλευρα για την εικόνα του (επιδόσεις, εξέλιξη, αδυναμίες, συμπεριφορά, κοινωνικότητα) και φυσικά συζητούν κάθε προβληματισμό τους.
  2. Παράλληλα, όποιος γονέας το επιθυμεί, μπορεί ανά πάσα στιγμή να επικοινωνεί τηλεφωνικά ή μέσω της ηλεκτρονικής κοινότητας και ο άνθρωπος του σχολείου με τον οποίο θέλει να επικοινωνήσει τον καλεί ή του απαντά στο αμέσως επόμενο κενό του.
  3. Υπάρχει και μία άλλη διάσταση της επικοινωνίας που επιδιώκουμε να αναπτύσσουμε με τις οικογένειες των μαθητών μας: ένα μέρος των δράσεων που διοργανώνουμε μέσα στη χρονιά απευθύνεται σε όλη την οικογένεια. Τέτοιου είδους εκδηλώσεις μπορεί να είναι και οι παρακάτω:
    • Ημερίδες στο σχολείο με διάφορα αντικείμενα και ομιλητές.
    • Δρώμενα που οργανώνουν τα παιδιά και παρουσιάζουν στους γονείς τους (παραστάσεις, εκθέσεις κλπ.).
    • Εκδρομές, που γίνονται σαββατοκύριακα ώστε να έρχονται όσες οικογένειες το επιθυμούν.

EndFAQ


 
Συχνές Ερωτήσεις για τα Δίδακτρα PDF Εκτύπωση E-mail

Στην κατηγορία αυτή, μπορείτε να βρείτε απαντήσεις σε συχνές απορίες που εκφράζονται σχετικά με τα δίδακτρα. Μπορείτε να πατήσετε πάνω σε κάποια από αυτές για να δείτε την απάντηση. Αν έχετε επιπλέον ερωτήσεις, μπορείτε να τις διατυπώσετε στη φόρμα επικοινωνίας μας και θα σας απαντήσουμε αμέσως.

Ποιο είναι το κόστος φοίτησης ενός παιδιού στο σχολείο σας;

Εξαρτάται από τη βαθμίδα, την τάξη και τις επιλογές κάθε οικογένειας.

Συγκεκριμένα, ο λόγος που αυτή η απάντηση δεν μπορεί να δοθεί απόλυτα είναι:

  • κάθε οικογένεια επιλέγει για το παιδί διαφορετικές δραστηριότητες, ανάλογα με τις ανάγκες και τα ενδιαφέροντά του. Π.χ. μεταφορά με σχολικό λεωφορείο, απογευματινή ζώνη, καλοκαιρινές δραστηριότητες.
  • κάθε οικογένεια μπορεί να επιλέξει το πλάνο καταβολής διδάκτρων που την εξυπηρετεί καλύτερα
  • υπάρχουν συστήματα εκπτώσεων υπό κάποιες προϋποθέσεις

Όλα τα παραπάνω αναλύονται σε προσωπική συνάντηση που έχει ο γονέας με τους ανθρώπους του σχολείου κατά τη διαδικασία γνωριμίας με το σχολείο και δίνονται όλες οι δυνατές εναλλακτικές προκειμένου κάθε οικογένεια να επιλέξει το πλάνο που την εξυπηρετεί.

Για περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε να επικοινωνήσετε άμεσα με το σχολείο συμπληρώνοντας αυτή τη φόρμα ή επικοινωνώντας στο τηλέφωνο 2108979459.

Πώς καταβάλλονται τα δίδακτρα;

Υπάρχουν διάφορα πλάνα εξόφλησης διδάκτρων, ανάλογα με τις ανάγκες κάθε οικογένειας.

Κατά την εγγραφή, καταβάλλεται το 20% των προσυμφωνημένων διδάκτρων. Στη συνέχεια, το υπόλοιπο ποσό μπορεί να μοιραστεί σε 2, 3, 4 ή 8 ισόποσες δόσεις από Σεπτέμβριο έως Απρίλιο του σχολικού έτους φοίτησης. Εναλλακτικά, μπορεί κάποιος γονέας να επιλέξει να προεξοφλήσει τα δίδακτρα και να επωφεληθεί κάποιας έκπτωσης προεξόφλησης.

Πότε δικαιούμαι έκπτωση;

Στο σχολείο μας, υπάρχουν οι παρακάτω κατηγορίες εκπτώσεων:

  • Οικογενειακή Έκπτωση: όταν φοιτούν στο σχολείο αδέλφια, σε οποιαδήποτε βαθμίδα, γίνεται έκπτωση σε όλα τα παιδιά και σε όλες τις δραστηριότητες που επιλέγουν.
  • Έκπτωση Προεξόφλησης: Όταν τα δίδακτρα προεξοφλούνται στο σύνολο τους μέχρι τις 11/9 του έτους εγγραφής, γίνεται έκπτωση, το ύψος της οποίας ανακοινώνεται έγκαιρα κάθε χρόνο, ώστε οι γονείς να έχουν χρόνο να αποφασίσουν με ποιον τρόπο επιθυμούν να καταβάλλουν τα δίδακτρα.
  • Ειδική Έκπτωση: Πρόκειται για έκπτωση που γίνεται μετά από αίτημα του γονέα και το ύψος της καθορίζεται κατά περίπτωση.

Υπάρχουν άλλες χρεώσεις εκτός από αυτές που αναγράφονται στα κοστολόγια;

Από την πλευρά του σχολείου, δεν υπάρχει καμία άλλη χρέωση.

EndFAQ


 


Web Designer: Π.Δ. Καράμαλης

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώσουμε τον ιστότοπό μας και την εμπειρία σας. Τα cookies που είναι απαραίτητα για την λειτουργία του ιστότοπου είναι πάντα ενεργοποιημένα. Για να μάθετε περισσότερα για τα cookies που χρησιμοποιούμε και πώς να τα σβήσετε, δείτε την Πολιτική Προστασίας Δεδομένων.

Αποδέχομαι τους όρους